Supplement Awards 2022

Πυλώνας 2. Πρακτικές

Lanes 360° Campaign 2022

Όμιλος Σαράντης



Απώτερος σκοπός της δημιουργίας της νέας καμπάνιας – ομπρέλα για τη Lanes ήταν να αναδειχθεί το όραμα πίσω από το Brand. Προαπαιτούμενο για τη νέα επικοινωνία της μάρκας αποτέλεσε τόσο η διατήρηση της φιλικότητας, της ‘’ζεστασιάς’’ και της σύγχρονης αισθητικής που ήδη αποπνέει, όσο και η περαιτέρω ανάπτυξη του επιστημονικού υποβάθρου της. Με γνώμονα τα παραπάνω, δημιουργήθηκε το concept «Το πώς και το γιατί». Το συγκεκριμένο concept βασίζεται στο ότι η Lanes ξέρει το «πώς»: Πώς θα εκπληρώσεις τα όνειρά σου, πώς θα ξεπεράσεις τα όριά σου, πώς θα νιώθεις κάθε μέρα όμορφα με τον εαυτό σου. Αλλά το «γιατί»… το ξέρεις καλύτερα εσύ, ο καταναλωτής. Γιατί μόνο εσύ γνωρίζεις τις ανάγκες, τα όρια και τα όνειρά σου, και συνεπώς μόνο εσύ μπορείς να απαντήσεις στο «γιατί» θέλεις να φροντίζεις τον εαυτό σου. Η καμπάνια – ομπρέλα ξετυλίγεται ήδη από το Μάιο του 2021 σε 3 κύρια touchpoints. Αυτά της τηλεοπτικής, της ραδιοφωνικής και της digital προβολής.